view sourceprint?

Sammanfattning av Nyårs veckan

Sorry för den dåliga uppdateringen. Men det kan ju faktiskt bero på att jag inte har haft tid. Har nämligen gjort massa annat roligt! Så nu ska jag försöka göra en sammanfattning om dagarna i veckan som har varit.


Jag kan börja med tisdagen:

»
Då for jag, Joel, min familj och familjen sundqvist till Teckno Balder. Vi var där ungefär två timmar och hann göra massa skojiga saker, t.ex. klätterväggen (en likadan som finns inne på balderskolan), läsa massa klurigheter, samt göra olika utmaningar (ex. ta sig över sånna där stora metalltunnor utan att falla av. Dom är i olika storlekar och kan sturra runt, vilket gör det ganska svårt. Ägde iallafall Joel i det!)

Sen gick vi vidare till Balders gympasal där vi körde innebandy (barn mot vuxna) och vi barn vann! Kanske beror på att Joel är så bra? Efter det gick vi och gymmade lite och körde lite pingis. På gympan var vi typ också två timmar. Men den långa dagen var inte slut för det. Vi gick sedan till Dallas och åt. Sen åkte vi hem och då blev det myskväll och Joel sovde över.♥


Onsdagen, alltså Nyårsafton!!:

» På dagen var det tänkt att vi skulle fara till Horssjön (vet inte hur det stavas) och åka skridskor. Men det gick inte för att det var för blåsigt, så då for vi till Tallbacka och åkte istället. 

När vi kom hem var det bara att börja göra sig i ordning till kvällen. På nyårsafton var jag med älsklingen och hans familj, samt två familjer till, Koss och Phalbergs. Vi var då hos Phalbergs i Ersmark och det var riktigt trevligt, må jag säga! Vi åt god mat, prata, spela spel, lekte lekar, osvRoligt iallafall! Vi var inte hemma hos Joel förrän halv 3 så man somnade ju inte förrän typ 4. 

Btw. Till alla jag inte sagt det, Gott nytt år!! Och hoppas ni får ett bra år 2009!

Torsdagen:

» Blev väckt av Joel kvart över 12. Sen slappa vi hela dagen och satt typ och klurade ut hur dom skulle inreda sitt vardagsrum. Sånt är alltid kul! Blev hämtad av pappa kring 5 och for hem och åt. För att sedan besöka farmor en lite stund och sen gå till träningen. Men när man kommer dit så funkar intne kortet och dom fick fara och låna av andra, men dom funkade inte heller. Så då for dom och lånade några nycklar till badet, och tog sig in den vägen istället. Stod alltså en halvtimme ute i kylan i bara jeans, jacka, mössa och vantar. Ursch, va kallt! Och på träningen gick det inte heller så speciellt bra, har ju varit sjuk i 2 veckor och då kändes det kan jag lova!

kvällen cyklade jag till Amme_pamme och var med hon, Mia, Hillevi, Pets och Amanda. Vi tog det lungt och satt mest och prata, eller dom prata och jag satt och försökte hålla mig vaken, hehe. 

Fredag:

» Chilldag!
Vad mer behöver jag säga? Orkar inte göra någonting, bara ta det lungt och sitta vid datorn, se tv eller lägga klart 1000 bitars pusslet. Vi får se vad som händer ikväll, kanske att man orkar ringa någon och hitta på något, vi får se.


 

Seya! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0