view sourceprint?

Typ en positiv dag

Nu har jag kommit ikapp och ska bara snabbt gå igenom vad som hänt idag.

  • Även idag, jätte mke tränigsvärk! Det vill inte försvinna!
  • Vi sjön på Röst & Rörelsen. Det var typ kul.
  • Matte grupparbete. Och ja det går typ framåt för oss. Det är positivt!
  • Novellanalys på svenskan. Inte det roligaste jag gjort precis.
  • Hem och äta sen hade jag löpträning. Gick väl sådär. Var ju så stumm i benen, men hoppas det släpper nu till imorgon.
  • Sett Top modell 11.
  • Och nu är jag jätte trött och ska gå och lägga mig. Pusspuss, sov så gott!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0