view sourceprint?

Jag säger bara ♥ Bureå IF Damlag!

Sitter nu och diggar till låtar på radion, och väntar på att Mia, Petz, Amme och kanske Kajsa ska komma. Appropå låtar så ville ju jag helst se melodifestivalen ikväll, men det ville inte mina vänner. Så då ska vi spela spel och se film istället. Det blir nog mys!

Jag har ju haft fotbollscup idag! Vi kom trea av fyra lag, men borde egentligen ha vunnit allt. Vi spelade oavgjort alla matcher och vi spelade ändå riktigt bra! Vi hade bara otur och fick inte in alla bollar. Sen så tog vi ut segrarna i förskott och blev mer slappa, och då reducerar de i slutminuterna. Där har vi förklaringen. Men ändå, jag tycker vi kämpade på bra! För mig var vi iallafall bäst!


Här kommer lite bilder från när vi hade fotbollsavslutning i kanske November?
Om ni undrar varför du inte har några skor så är det för att de spelade brasse fotboll.
Låt bilderna tala för sig själva!






























Puss! ;*

Kommentarer
Postat av: puff

AAARGH JA E SÅÅÅ MOBBAD!!!

kaliiiiix tråkar som faen!

2009-02-07 @ 20:22:58
URL: http://hiillevii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0