view sourceprint?

Massa plugg & förskyld? OJA!!

Förlåt för dålig uppdatering! Men det har varit mkt nu. Massa plugg? Förskyld? OJA!! Verkligen inte kul! Jag får helt enkelt bita ihop köra på ändå. Slutpratat om detta.
För det är väl inge roligt att läsa om?

Alla ♥-dag på lördag. Jag kom just på världens bästa idé om vad jag kan ge älsklingen! Fast det tänker jag inte avslöja för er nu eftersom han brukar läsa
min blogg. Så ni får vänta till på söndag. Då ska ni allt få höra vad han fått!
Jag och min familj ska till Piteå på lördag. För att shoppa, bada och äta god mat.
Jag skulle få ta med mig Joel, men han hade match då. Fast då ska han
försöka fixa så han kan följa med ändå. Visst är han gullig?
Hoppas, hoppas han kan följa!! Jag får veta det ikväll.

Ne, nu ska jag börja spåna på min idé
och se hur det blir med den.
Harehoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0