view sourceprint?

Lugg,



Jag vet. Luggen är lång och stripig.
Ja, jag tänkte att jag måste ju visa en bild på mig i lugg innan den är för lång.
Jag ska ju spara ut den igen. Varför? Jo, jag trivs inte lika bra i den. Den är i
vägen när jag ska spela fotboll, sen så måste man hålla på och fixa den
hela tiden, vilket jag inte tycker är rätt så jobbigt. Plus att jag själv
tycker att jag ser bättre ut i snelugg. Fast det var ju fint i början,
som man brukar säga "Fint så länge det vara".
Goodbye!



Kommentarer
Postat av: puff

DU passa i det mesta =)=)

2009-02-05 @ 21:30:39
URL: http://hiillevii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0