view sourceprint?

Baby Goodbye

Idag sovde jag och älsklingen till halv elva. Sen gick vi upp och la oss i soffan istället för att se på film, nämligen "Kung fu panda"! Den har jag velat se ända sedan den gick på bio. Så nu fick jag se den och den var faktiskt riktigt bra och rolig dessutom!
Där vid halv tre, kom mamma och hämtade upp oss. Hon var snäll och skjutsade Joel till sin match på Kaplan.
Sedan for jag och hon till tallbacka för att så hockey, U16 spelade. Vi for hem efter andra perioden och började göra tacos. Gott! Resten av kvällen har jag bara tagit det lugnt, bl.a. bastat och sett melodifestivalen. EMD var klart bäst! Den låten de sjöng, lär ju bli årets sommar plåga. Gissa vem som kommer nöta den? Jo, jag såklart!





Kommentarer
Postat av: theii

EMD SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖG JU :O:O:O man hörde typ inte ens va dom sjöng ;);)

2009-02-22 @ 11:24:18
URL: http://holmqvist9.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0