view sourceprint?

På skolan!

Hejhej! Har haft dålig uppdatering nu över helgen som ni kanske märkt? Men jag ska ta igen det snart. Nu tänkte jag bara berätta att jag sitter på skolan och gör ingenting. Väntar på att matan ska öppna. kan ju meddela att jag just har skrivit NkB provet och det kändes ganska bra. Nu kanske ni blir lite förvirrade och undrar varför jag gör NkB provet nu? Jag skulle egentligen göra det i fredags, men vår lärare har ju flyttat fram provet två gånger pga. att han är så förvirrad. Ingen klagar!


Kul att jag hittade våran bok på google, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0