view sourceprint?

Nu kör vi!

Godmorgon eller goddag!

Jag vet att jag har varit väldigt dålig på att uppdatera den senaste tiden. Har haft fullt upp med introt till dundercupen, pappa har varit riktigt sjuk och det har gjort så att jag inte orkat tänka på bloggen, samt att jag överhuvudtaget inte haft någon lust utan istället velat ta det lugnt och fokuserat på allt annant som jag gjort.

Men nu LOVAR jag att jag ska ta igen en massa och skriva om allt som jag varit med om de två eller tre senaste veckorna. SÅ HÅLL I ER!! Det kommer bli en massa inlägg!


 


Kommentarer
Postat av: EllenSchutz

sv; hehe ja de eganska långt ner :P



har en fråga med , skulle du vilja hjälpa mig att bli veckans blogg? det är enkelt det ända du behöver göra är att gå in här http://niccyyy.blogg.se/2009/december/de-nominerade-till-veckans-blogg-ar.html

& rösta på min blogg :) min blogg är nummer 4a !

tack på förhand , skulle bli skit glad om jag vann. så du får hjärna medela flera om detta. Alla som har röstat sen kommer självklart få länkning i mig blogg. så när du har röstat lägg in en komentar hos mig så får du länkning ;)

2009-12-21 @ 11:52:53
URL: http://ellenschutz.blogg.se/
Postat av: Anonym

cammmmaaaaaaaaaaaan, visa introt!

2009-12-22 @ 17:57:17

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0