view sourceprint?

Yesterday!

Nu kommer det lite uppdatering om vad jag gjorde igår.

Under dagen tog jag det rätt lugnt och gjorde inte så mycket. Men sen på kvällen hade jag löpträning och direkt efter den åkte jag iväg till Mobackenkyrkan, för att se en musikal framträdas av ett barnkörläger. Varför jag skulle se det var för att min pojkvän jobbade där uder detta läger. Barnen var jättesöta och sjöng fint! Sen efteråt stannade Joel nån timme och städade m.m. och då åkte jag och hans familj iväg till Ainas café och köpte kulglass. Mysigt och gott!

Synd bara att jag inte tog några bilder under kvällen.
Men här får ni se en bild jag hittade på google, Ainas café.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0