view sourceprint?

Kvällsdopp på Danielsten!

Godagens alla läsare! Jag vaknade lite sent idag (halv 12). Sen har jag redigerat en massa bilder. Så därför har jag inte kommit igång med att skriva förrän nu.


Lördagskväll var det jag skulle skriva om nu! Då var jag nämligen med min familj ute på Danilesten. Vi cyklade dit för att ta ett kvällsdopp och spela lite strandfotboll m.m. Plus att jag tog en massa bilder! Här kommer dom!



Isac.


Mamma.


Pappa och mamma.




Danielsten.




Isac, pappa och jag spelar fotboll.








Mamma igen.


Ja det var alla bilder jag kunde visa. Resten är på tråkmånsen Adina, som inte vill att jag ska lägga in
bildena på henne. Himla synd tycker jag, då hon verkligen ser ut som en modell!?
Men, men.. hoppas ni gillar bilderna iallafall!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0