view sourceprint?

Skellefteå AIK:s första isträning!

Alla älskar Skellefteå AIK, Skellefteå AIK, Skellefteå AIK...!

♥ ♥ ♥                                                        ♥ ♥ ♥
♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥                                     ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥
Ikväll var jag i Skellefteå                       kraft arena för att se
Skellefteå AIK:s första isträni-        ng. Det var grymt mycket folk, 
hela 4 500 personer! Publikre-    kord på denna årliga tradition
av första isträning. Kvällen bjöd på friåkning för barnen och de
fick ta några autografer av spelarna, liveband och sedan fick
vi se Skellefteå AIK entra isen. Det var sjukt bra stämning.
Vi gjorde vågen innan spelarna änns hade kommit in på
plan. Det är alltid lika skoj! Jag har varit där alla år
sedan jag var liten. En traditon här i Skellefteå
helt enkelt! Något man bara inte kan
missa! Wiho! Nu är jag råtaggad
inför att hockey säsongen
ska börja! Längtar!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥




(lite dålig kvalla på alla kort pga. taget med mobilen)


Friåkning för allmänheten!


Spelarna körde match mot varandra på sin träning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0