view sourceprint?

Sista sommarlovsdagen!

Heejsan! Idag var alltså sista sommarlovsdagen för min del och för många andra. Självklart har jag tagit till vara på den och försökt hitta på nått kul. I morse städade jag mitt rum för det behövdes vekligen. Men sen efter lunch kom älsklingen och var med mig. Vi var ute i det fina vädret och spelade bl.a. fotboll och jag försökte att sola lite. Älsklingen gör mig lyckligast i världen och han är det bästa jag vet! Ingen annan får mig att må så bra och ingen annan får mig att skratta så mycket av lycka som han gör! Åh, vad jag älskar honom! Let it last forever!

Sen ikväll hade jag fotbollsträning och nu sitter jag här. Inte många timmar kvar tills jag ska kliva upp göra mig klar, smsa Mia (haha, kolla så hon är vaken), sen gå ut till bussen och åka mot skolan. Det är bara att inse, back to real life! Men det blir nog skoj att träffa alla igen och sen så är det väl en lugn dag hoppas jag.


Här kommer lite sommarbilder från idag (sista sommarlovsdagen)!


Haha, okej jag bjuder på mig själv fastän det inte är en så vacker sån!








Vissa bjuder mindre på sig själv och gömmer sig bakom gitarren,
men tur är, att jag älskar honom ändå! Puss på snyggingen!












Smycket han fick av mig från Rhodos! Visst är det snyggt!?






Och ett sista försök att få med älsklingen på bild. Pöss på honom!


Nu är det hög tid att gå och lägga sig!
Skola imorgon ju! Sov så gott!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha okej :P

Vad har du för dig då? :)

2009-08-20 @ 12:48:42
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0