view sourceprint?

Presenten är fixad!

Hej hej! Idag har jag haft det rätt fullt upp. Först skolan sen for jag direkt till stan och träffade mamma. Först gick jag och kollade bågar, men jag hittade inga så jag ska vänta ett tag till. Sen letade jag en present till Joel och gissa vad? Jag hittade den perfekta presenten till honom. eller perfekta kanske det inte är, men jag tror han komme bli nöjd iallfall. Jag tyckte det ändå var svårt att köpa en present till honom. Dels för att han är kräsen, men mest för att han fyller 18 år! Då vill man ju att det ska vara någonting speciellt? Inte helt lätt var det! Men nu är det fixat och klart! Vad det är för något får ni se kankse i morgon eller på torsdag. (kommer vara borta hela onsdagen i princip för att bl.a. fira älsklingen).

Sen så var mamma snäll och bjöd mig på mat på en resturange. Lyxigt är gott! Och nu ikväll har jag pysslat och slagit in älsklingens present, (ni får se bilder senare).



Nu ska jag gå och sova, godnatt, dröm sött! ♥


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack :) Ja den var faktiskt jätte bra :)

Med mig är det bara fint :)

Vad har du för dig då? :)

2009-08-26 @ 01:54:31
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0