view sourceprint?

Jag lever för fotbollen!

Igår var det fotboll för hela slanten. Först såg jag Joels match i Bergsbyn. Dom spelade bra men fick inte in några mål. Så de förlorade med 4-1. Sen på kvällen kom älsklingen hem till mig och då for vi till Bureå fotbollsgolf för att köra en runda. Där fick Joel dock vinna över mig med ja.. det behöver vi inte prata om..hehe. Sen gick vi och körde fotbollstennis på Myggvalla. Det var superkul och där vann jag över honom! Senare kom ett helt gäng med vänner till mig. Då körde vi en omgång med dem också. Trevligt, trevligt! Sen avslutade vi kvällen med att se film hos Söderlund.



Vill bara avsluta med att säga, om man har en fotboll kan man göra
väldigt mycket och det är alltid lika skoj!
Därför är fotboll livet och därför
älskar jag det så mycket!♥



Jag vill också tacka alla som var med igår, för en trevlig kväll, tack!

Joel♥
Mia
Kajsa
Pär
Amanda
Greta
Söderlund
Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0