view sourceprint?

Hemmakväll!

Ikväll blir det först att äta kycklingsallad, sen blir det en hemmakväll med mina syskon och älsklingen. Jag och Adina lovade att sköta Isac för mamma och pappa skulle bort. Tur som jag har så gör även Joel mig sällskap. Alla vi kommer att se film hela kvällen och bara mysa på. Jag vet inte vad det blir för filmer, men det kan jag berätta sen.


Vad ska du göra ikväll?



Just ja, jag var ju och såg herrana spela match idag. Det gick inge vidare och dom förlorade med 5-2. Dom hade lite otur i början, men just i slutet hade dom några farliga lägen. Aja, sånt som händer!


Kommentarer
Postat av: DINA

haha vad bra då :) jo min med, igår var jag ute på kvällen men idag är det så dåligt väder ju :( så jag tänkte stanna hemma o kolla på film :P

2009-08-15 @ 18:29:33
URL: http://missdina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0