view sourceprint?

Dammråttor och en padda!

För ungefär en timme sedan slutade jag jobbet. Jag städar i min farmors trapphus och tre till var 14:e dag och det tar ca 3 timmar. Alltså ett extra jobb som inte är så ofta och blir då lättförtjänta pengar. För vem säger inte nej till pengar? Jo jag! Men vi får se framöver om jag hinner med det pga. massa läxor och träningar, men man kan alltid göra ett försök!

Som sagt jag har fått sett en hel del dammråttor idag, inte små kan jag lova dig! Och när jag körde hem med moppen höll jag på att köra på en padda. Blev lite chockad eftersom jag aldrig sett en padda på våran gata förut. Haha, men den klarade sig iallafall!


Nu är det dags att sova! Så jag har någon chans att vända tillbaka dygnet. Godnatt och dröm sött! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0