view sourceprint?

Dagens shopping!

Hejsan! Idag har ju jag varit på stan igen, men med älsklingen. Vi gick runt i olika affärer, träffade på Natalie, Mia och Thea ett antal ggr, åt på Subway, shoppade och avslutade med att fika på Lilla Maries café med Joels mamma och syster. En mycket mysig och trevlig dag, tycker jag!

Jag hade ju inte tänkt shoppa utan att veta vad det är jag är ute efter. Utifall att ni undrar om jag är en sån som shoppar hela tiden osv? Det kan jag säga att det är jag inte! Jag är oftast sparsam och funderar noga vad det är jag behöver och letar då bara efter det. Förra gången jag var på stan var jag i behov av en tunika, skolväska och en jacka. Denna gång var jag eller det var jag även tidigare, i behov av ett par svarta tygskor, smalt bälte och en svart kjol. Om jag letade och hittade det? Svar ja! Och jag är så nöjd nu så jag kommer nog inte att handla någonting på väldigt, väldigt länge!



Svarta tygskor, Euro Sko.


Svart kjol, Åhlens.


Bronsfärgat bälte, Åhlens.







Ett armband jag glömde att visa när jag var på stan förra gången.


Armband, HM.
Kommer att dela detta armband med min syster.




Kommentarer
Postat av: rebecca

vilket snyggt bälte :)

2009-08-14 @ 00:10:15
URL: http://rebeccajanzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0