view sourceprint?

Ben&Jerry!

Efter Joels match idag så for jag hem och åt surströming till middag. Mums! Luktar inte så gott, men smakar ljuvligt! Efter maten så cyklade jag och min familj ut till Danielsten för att ta ett kvällsdopp och spela lite strandfotboll m.m. Hur mysigt som helst! Önskade bara att vi hade fått fler sådana här kvällar i sommar. Har varit alldeles för lite sommarsolskvällar! Så man njuter extra mkt när man väl får dessa kvällar!

När vi varit där en stund och haft det mysigt så cyklade vi till statiol för att hyra en film. Det blev en familjeäventyrsfilm, "Bedtime stories". Funkade. Ett plus var att jag hade Ben&jerry i min näve som jag satt och gluppsade i mig. Ska jag vara ärlig så var det här faktiskt första gången jag åt en Ben&jerry glass. Den var jätte, jättegod!



Min glass var supergod!


Adina och Isacs glass och min.

 



Bilder från när vi var på Danielsten kommer imorgon bitti. Nu ska jag gå och sova, godnatt!



OM DU TYCKER ATT JAG SKA BLI "VECKANS BLOGG",

GLÖM INTE ATT RÖSTA PÅ MIG

FÖR SNART ÄR TIDEN UTE!

KLICKA HÄR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0