view sourceprint?

10 tips!

Nu är jag mätt och belåten. Jag sa ju nyss att jag inte skulle göra något särskilt idag, men hur kul är det på en skala? Därför gjorde jag en sån här lista på olika saker man kan göra om man är själv, vilket jag är idag. Det som står på listan är sådanna saker jag brukar göra ibland. Men det finns givetvis massa fler saker jag brukar göra, men de förslagen kan jag ta någon annan gång.


Titta på listan och se om det är något ni kanske vill göra idag.
Sen kan ni ju berätta för mig ikväll om ni gjorde något av det idag och berätta om det var kul osv!?



Kommentarer
Postat av: DINA

tack :) har du haft en bra helg än så länge då? ;) bara lördag men ändå XD

2009-08-15 @ 18:15:26
URL: http://missdina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0