view sourceprint?

Going to Kittelfjäll!

Samtidigt som jag har haft fullt upp med fotbollen så har jag även haft fullt upp med läxor. Syftar på samhälls hemtentan. Den har varit ett helvete nu de senaste dagarna. Den skulle lämnas in på tisdagkvällen. När jag håller på och jobba med den på måndagen inser jag att jag har typ hälften kvar. Men jag hann ändå göra klart den i tid. Blev ändå rätt nöjd för att ha hunnit göra hälften på bara två dagar (sammanlagt tio timmar). Nu är den gjord och man kan pusta ut. Det får jag verkligen göra nu när jag ska till fjällen. Jag ska föjla med Joels famlij m.fl. till Kittelfjäll imorgon och vi blir borta enda till Söndagkväll. Det blir nice! 

Som ni då förstår så kommer jag inte kunna skriva något under helgen. Ni får än en gång stå ut med ett blogguppehåll till på söndag. 


Ha en trevlig påsk allihopa!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0