view sourceprint?

Äntligen Fredag!

Idag fixade jag, Elise, Mia och Mattson så att vi kunde sluta tidigare. På samhällsen så var det tänkt att vi skulle jobba hemma och på engelskan tränade vi skriva inför nationella. Då gick vi och frågade våran engelskalärare om vi kunde få göra det hemma istället. Det fick vi också! Så då tog jag bussen hem 12.05. Riktigt skönt! När jag kom hem tog jag fika och tog sedan en powernap på drygt en halvtimme. Det behövdes verkligen! Sen gick jag till datorn och började med alla läxor.

• LPL-uppsats - klar!
• Skriva om en övning jag valt på R&R - Jag har inte börjat. Ska börja med den nu!
• Engelskan (60 min) - inte börjat. Ska göra den efter jag gjort mailet.
• Samhällsen - började för längesen, men känns som att jag är långt ifrån klar!
   Så den kommer jag ängna typ nästan hela helgen åt.

Dessa läxor kommer jag måsta göra hela kvällen fram tills Joel kommer där vid halv nio. Känner peppen, int! När Joel kommer ska vi bara ta det lugnt, kanske hyra film eller se tv. Vi båda har ju domarcupen imorgon. Så vi ska nog ladda inför den!



Bjuder på en riktigt bra låt som jag blivit kär i. Den är så vacker!♥ 


 Ha en trevlig kväll, gott folk!

Kommentarer
Postat av: ryggan

den är inte alls med i Twilight Linn...



Det där är Yiruma - river flows in you och texten är fanmade. Carter Burwell är det som skrivit bellas lullaby

2009-04-04 @ 09:34:28

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0