view sourceprint?

Plugga ute i solen.

Heej gottfolk! just nu sitter jag på vår inglasade altan och solar. Har dragit upp en dörr så jag får lite färg. Hur skönt som helst! Medans jag passar på att sola så måste jag ta och räkna matte. Vi har prov imorgon och ja, jag kan inte säga att jag kan allt precis. Det är väl matteboken jag ska spendera min kväll med antar jag? Rätt boring. Om jag blir klar med matten kanske jag hinner med bildbomben från Kittelfjäll, men det är inte så säkert.

Nej, nu ska jag lägga bort laptoppen och börja räkna matte samtidigt som jag solar. Återigen säger jag, skööönt!!

Hade så bra, pusshej!


Här får ni en bild från Kittelfjäll. Strålande sol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0