view sourceprint?

Ingen bildbomb!

Är verkligen ledsen men det blir ingen bildbomb idag som jag lovade. Och det kommer nog förmodligen inte bli förrän om några dagar. Just nu har jag så himla mkt plugg framför mig. Så jag prioriterar givetvis det före bloggen. Och jag får inte glömma fotbollen. Den tar också väldigt mycket tid. Som idag har jag t.ex. haft match. Vi vann mot morön med 3-1, och jag fick göra två mål. Wiho! Det kändes kul! Fast i helhet var det ingen rolig match. Det var så dåligt väder och blåste jätte mkt, så det blev väldigt svårspelat. Men vi vann ju iallafall och alla gjorde sitt bästa och det är ju det viktigaste!

Nej, nu måste jag sätta mig ned med pluggböckerna igen. Känner peppen, int!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0