view sourceprint?

Great!

Godkväll! Nu har jag just ätit och är mätt och belåten. Tidigare idag har jag haft nationella provet i engelska. Det gick inte så bra tror jag. Skit samma, jag fick endå bättre nyheter resten av dagen. På kommunikationen och på samhällsen fick vi tillbaka våra arbeten, eller vi fick veta vad vi fick för betyg. Nu är det så här att jag brukar inte skryta och så, men jag känner mig så stolt och har verkligen kämpat för det. Så därför säger jag det, att jag fick MVG på båda arbeterna! Gud så glad jag blev! Nu kan man pusta ut i helgen, så skönt!

Kan även meddela att vi hade fotbollsträning idag och det var himla kul att vi var så mycket folk, 20 stycken! Även ett plus på det fina vädret! Ikväll ska jag bara ta det lugnt och ladda inför imorgon då vi har match tidigt på morgonen. Jag kommer nog att se talang och kanske hockey på tv. Vi ser ju..


Men nu hade jag tänkt göra den efterlängtade bildbomben! Kommer i nästa inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0