view sourceprint?

Dommarcupen!

Heejsan! Sitter hemma hos älsklingen just nu. Medans jag väntar på att han ska bli klar så tänkte jag hinna berätta lite om vad jag gjort de senaste dagarna.

I lördags och söndags spelade jag fotboll hela dagarna i dommarcupen. På lördagen spelade vi gruppspelsmatcher och då vann vi mot ljusvattnet med 2-0 och spelade 1-1 mot Burträsk, därmed gick vi vidare till semifinal, som spelades på söndagen. Semifinalen var på norrvalla och då skulle vi möta ett morön lag. Det blev en riktigt spännade och jämn match, men vi vann tillslut med 1-0. Vi gick alltså enda till final! I finalen mötte vi Sörböle, som spelar två divisioner högre än oss och de vann då med 2-0. Men vi kämpade på bra och blev cupens överraskning. I norran hade de skrivit att divison 4 laget Bureå överraskade stark att gå enda till final! Jag tycker det var väldigt bra gjort av oss, om man tänker på att vi var ett reserv lag och skulle egentligen inte vara med i cupen. Bra kämpat tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0