view sourceprint?

Det blir det du gör det till...

Alltså åhh, nu var det längesen jag skrev, igen!  Och det lär bli jobbigt att berätta allt för jag har hunnit göra ganska mke, men jag ska försöka berätta litegrann.

I tis-ons var jag på lägerskola i medle med klassen. Vi cyklade dit och det var ganska jobbigt, men funkade ändå. Om man bort ser från det, så hade vi hur kul som helst! Lekte massa lekar och tävlingar, blandat med mycket skratt! Klassen är verkligen stört skön, nu efter att vi har lärt känna varandra mer, under medledagarna. Jag tog tyvärr inga bilder, men jag ska fråga om jag kan få några av dom som tog massa kort. Så ni kan ju hålla utkik om de kommer ut några bilder på bloggen snart.

I onsdags var jag även hos frisören och blev klippt. Och sen på kvällen var jag med min älskling Joel:*

Ikväll har jag egentligen träning, men jag är förskyld och vill ju bli frisk. Därför ska jag stå över den. Men då får jag peppa för FL festen istället, som jag ska på ikväll. Jag lär ju ta det lugnt eftersom jag inte är så pigg, men det blir säkert trevligt ändå. Man får ju träffa de andra FL klasserna, som man inte har sett så mke och lära känna dom.

Jag måste bara få förklara vad jag menar med rubriken. Jag menar att om du t.ex. vill att det ska bli roligt, så måste du ju göra så att det blir roligt. Inte bara sitta och negga, då händer ju ingenting. Så försök se posetivt på alla saker. Ha ett leende och försökt ge "händelsen" en chans! Då blir livet mke roligare kan jag lova dig!

Men, nu ska jag gå ner och hjälpa farmor med att laga tacos. Gottgott!



Hare gött och sköt om er!
Kramar Linn=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0