view sourceprint?

BodaBorg!

Jag säger bara oj, vilken härlig dag!=D Det började med att jag cyklade till Bureskolan för att hälsa på lärarna och se när tjejerna övade på musiken. Sen kring elva tiden tog jag bussen in till stan, mötte älsklingen och sen skulle vi även träffa Gustav, (han är från Surahammar).
Nu kommer vi till det roliga. Jag, Joel, Gurra och några av mina tjejkompisar skulle nämligen till BodaBorg! Eller det var inte lika kul att jag, Joel och Gurra skulle gå från stan ända till BodaBorg, medan tjejerna fick skjuts upp. Fast det kanske det var värt? Vi vann ju! 12 stämplar av 13! ;) Dessutom är det ju Halloween, så de var ju folk som gick runt och skrämde oss. Haha, liiiite lääskigt kanske det var!? Men jag hade det då trevligt ändå. Tack allihopa för en trevlig dag med alla spöken! ;D

Mitt lag:
Jag
Mia
Joel
Gurra


Andra laget:
Kajsa
Amanda
Petzon
Lisa
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0