view sourceprint?

Jag tippade rätt! ;)

Haallåsan! Har alla sovit gott? Det har iallafall jag. Jag har sovit hos älsklingen och sitter nu i hans säng framför datorn. Han har just farit iväg och ska dömma en match. Jag ska också fara dit och kolla men inte än. Därför passar jag på att blogga nu istället. För idag kommer jag nog inte riktigt hinna med det. Jag har en recension jag måste göra klart idag, plus en läxa vi fått i r&r. Vi ska typ kolla in olika gångsstilar.

Nu måste jag ju berätta om igår! Först åkte jag till edda för att se Joels match, men han blev dock skadad på uppvärmningen så jag fick inte se han spela. Efter den så åkte jag & Joel till hans pappas jobb för att lämna hans grejer och sen åt vi där. Sen var det bara att tagga inför hockyn! Skellefteå AIK - Modo 4 - 2. Hihi, jag och Joel tippade resultatet före. Han gissade 3-2 och jag gissade 4-2. Haha, vem är bäst!? ;)


Efter hockyn hade vi tänkt ta hockybussen tillbaka till S-hamn, men då var vi tvungna att betala 40 kr för bara en väg!? Det värsta var att några efter oss sa att biljetterna var slut och att de hade då fått åka gratis!? Men vi kan ha hört fel, men ändå, så surt! När vi kom hem till Joel skulle vi se fotbollen, Sverige - Portugal 0 - 0.Vi såg inte så mycket av matchen. För vi skulle laga mat osv. Matchen blev ju ändå tråkig när det inte blev några mål. Sen så har vi bara myst på resten av kvällen.


Tack älskling för en mkt trevlig dag igår!:*

Puss&kram
Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0