view sourceprint?

Steget in i Friluftsliv!

Jag har inte hunnit och inte kunnat blogga i veckan. Haft så mke läxor, och internet har varit trasigt. Men nu ska jag berätta lite vad som hänt i veckan.

Rubriken står för tisdagen. Vi har nämligen friluftsliv på förmiddagen i ungefär två timmar. Det var orgentering som gällde. Jag var med Ellen och Maja. Vi skulle gå/springa en skogsrunda som var 3 km, med 6 kontroller. Det gick bra ända fram till kontroll 3. Då hade Simon och Mattsson kommit ikapp oss. För vi fick nämligen problem att hitta fjärde kontrollen. Vi följdes då åt allihop och visste inte vars vi skulle. :S Men vi bestämde oss för att korsa en två meter bred bäck. Eller det var nästan inget vatten, men däremot lera! Vi hade tur och hittade en planka vi kunde gå över på. Simon och Mattson gick först och de fick sig över lätt som en plätt. Sen var det Ellens tur. Gissa vad som hände!? Jo, hon trampa såklart med ena foten i leran!:O HAhaha!=D Förlåt Ellen att jag skratta men det såg så himla kul ut! Hela foten och strumpan blev helt täckt i lera! Efter Ellen var det Majas tur. Hon fick sig över med hjälp av Mattson. Jag då? Jo jag skulle försöka hjälpa Maja, men då tappade jag balansen och trampar med BÅDA fötterna i leran!:O HAhaha! Man kan ju inget annat än att skratta!?=D Så vad säger ni, var inte det här steget in i friluftsliv, så undrar jag vad som kunde ha varit ett bättre exempel?;)

I onsdags tonade jag håret brunt för att få bort min utväxt. Sen så sovde Joel♥ över hos mig. Mys! I torsdags var det bara träning och ta det lugnt som gällde. Och igår var jag med vännerna, Mia, Hillevi, Kajsa och Petzon. Vi såg idol osv.

Idag - Lördag, ska jag bl.a. till min kusin Johanna och fira henne. Sen får vi se vad som händer, kanske vara med Joel. 
Nu måste jag gå och göra mig klar, för vi far om bara en timme!

Ha en bra dag allihopa!=D
Puss

                                                                                                 J.B♥                                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0