view sourceprint?

Igår :)

Ojoj, så nervös jag var hela dagen! Det började med att jag hade sovmorgon, mycket skönt! Men egentligen blev det inte så mycket sovmorgon. Jag var tvungen att plugga på matte provet och redovisningen. Som min skoldag bestod av?Fy så nervös jag var inför både matten och redovisningen! Men matten gick väl ändå hyffsat eftersom jag inte hade pluggat så mke, typ inget alls? Redovisningen var väl också okej, kunde varit bättre om man var mindre nervös.

Nu över till det roliga! Direkt efter skolan tog jag bussen in till stan och skulle möta älsklingen. Vi gick runt lite på stan och gick sedan till Dallas och åt. Sen så skulle vi till bion och se Patrik 1,5. Den var helt okej och rätt rolig, men jag hade förväntat mig att den skulle vara ännu roligare. Efter det så for vi hem till mig och myste♥ lite. Eftersom jag hade skola och han hade praktik dagen efter, så bestämde vi oss för att ta och sova. Dock så blev det inte så mke sömn för min del.. Hehe, Joel är söt när han sover. (A) ;* 


                                                          Ä l s k a r   d i g ! (L)
                                                                                                                                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0