view sourceprint?

Peppar för ikväll! ;)

Hej där! Som ni märkt har det varit ganska dött här. Och eftersom Elise tyckte jag skulle skriva nått så får jag väl försöka. Egentligen skulle jag vilja skriva vad jag gjort i helgen. Men det kanske jag kan tar när jag kommer hem. Nu ska jag berätta om vad som händer idag:
- Just nu har jag ett sånt där långt hål..

- När jag kommer hem ska jag träna på engelskan.

- Och ikväll ska jag och Hillevi fara på aerobics! Peppar! =D



Nu ska jag och några snart gå och äta. Pusshej!


(Kött/fredrik)

Kommentarer
Postat av: hillethapille

Vi äger alla på aerobics (;

2008-12-27 @ 21:29:21
URL: http://hiillevii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0