view sourceprint?

Wednesday

Hallåsan! Har alla haft en bra dag? Jag har väl haft en hyffsad dag. Varken bra eller dålig. Vad beror det på? Jo, jag har haft matte prov idag och pluggde på det hela hålet med Elise. Det gick väl sådär, G blir det nog åtminstonde. Nog om detta. Varför regnar det ute? Det blir bara halt och snön försvinner? Mindre kul. Men, men, det är ju ändå inget man kan göra någonting åt? Eller jo jag vet en teori, men det orkar jag verkligen inte förklara här på bloggen. Haha, va positiv jag är? Nä, nu ska jag försöka komma med något positivt istället. Hm, kommer inte på något om idag, men då kan jag ju se fram emot någon dag framöver istället. Haha, ja jag har ju egentligen inte planerat helgen. Men det kommer säkert hända något roligt! Aja, nu måste jag börja med skolarbeten som ska göras klart. Hade, puss!




                             






 





I Love U Joel Bohman(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0