view sourceprint?

Ekträsk

Tjenare!! Som jag sa tidigare så har jag alltså varit i Ekträsk i helgen. Mkt trevligt och mysigt! Och ett extra plus för att Joel♥ följde med. Detta har vi gjort:
  • Gått promenad och visat runt i Ekträsk för Joel. Jag tror det bara finns 10 st bofasta i Ekträsk. Btw naturen där är hur fint som helst!
  • Åkt skoter med älsklingen.<3
  • Åkt madrass och bara allmänt busat i snön.
  • Pappa byggde en karusell på isen. Han satte ner en "påle" (typ en trädstamm) i isen, som fyllde ut ett helt pimpelhål. Sen fixa han en bult och en lång bräda, och nån specialare längst ut på långa brädan med en skida. Sen var det bara att åka runt, runt och runt! Det gick hur fort som helst!
  • Inomhus spelade vi spel och såg tv m.m.

Ja, som sagt det var jätte mysigt och kul att vara där! Adina och Joel har tagit massvis med fina bilder. Så det lär komma en bildbomb när som helst i veckan! Ni får hålla utkik!

Harehoj!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0