view sourceprint?

..*¨*..*¨*..*¨*.. Julen ..*¨*..*¨*..*¨*..

Heej! Har alla haft en bra julafton, juldag och annandag? Det har iallafall jag. På julafton var vi hos mina kusiner Erik, Johan och Gustaf, sen var även Albert där. Han är 3 år och är då den ändå som trodde på tomten. Det är bra för då livade han upp stämningen. Annars var det en bra julafton, fick fina presenter m.m. Det bästa var väl nya slalomskidor och playstation med Singstar och GuitarrHero.

juldagen tog jag det bara lungt, spelade lite GH, satt vid datorn, la lite på "tusen bitars pusslet" osv. Sen på kvällen kom Joel och då spelade vi också GH och såg sen "pirates of caribian".

Idag, annan dagen
, har jag övningskört lite, haft julfika med pappas släkt, alltså min farmor och min kusin Johanna med hennes familj. Sen fick ju jag, Adina och Isac AIK-biljetter av pappa i julklapp. Så då har vi varit och sett Skellefteå aik - Timrå, dom förlora med 1-3. Mindre kul.

Och nu sitter jag här och försöker lägga in bilder från julafton och igår, men internet laggar varje gång då jag försöker ladda upp en bild så det lär ta ett tag innan ni får se bilderna. Förhoppningsvis någon gång nästa vecka. För nu i helgen ska vi till Ekträsk. Extra kul blir det för att Joel♥ ska följa med! Det betyder också att jag inte kommer kunna blogga i helgen. Inte förrän söndag kvällen isåfall. Men ni får ha det så bra, pusshej!!

..*¨*..*¨*..*¨*..*¨*..*¨*..*¨*..*¨*..*¨*..*¨*..*¨*..*¨*..*¨*..*¨*..*¨*..*¨*..*¨*..*¨*..*¨*..*¨*..*¨*..*¨*..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0