view sourceprint?

Fredag den 5 december

Var ju som sagt på stan idag och skulle handla massa julklappar. Massa blev det ju inte? Men en till Johanna och en till Isac min bror blev det iallafall. Joel följde mig på stan och där stötte vi även på Mia ett antal ggr. Hehe! 
Jag hade ju prov idag också som jag berättade igår och det gick typ bra, men det var inte så svårt heller.

Ikväll ska jag se Idol och bara ta det lugnt. NU har Idol börjat och jag ska gå och sätta mig i soffan! Kevin Borg - "Living on a Prayer" han är såå bra!! Jag tror han kommer att vinna, eller Alice! Hare, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0