view sourceprint?

Torsdag=)

I torsdags var jag på stan igen. Fast då var jag med Joel♥, Gustaf, Amanda och Josefin. Vi var typ på stan hela dagen utan att ha några speciella ärenden, vi fikade bl.a. på Victorias café.

När Joels pappa kom och hämtade mig, Joel och Gustaf, så for vi och åt på Tre kronor. Eftersom Gustaf kommer ifrån stockholms trakten, så ville Tony visa runt här i skellefteå och skelleftehamn. Först for vi upp till skellefteå kraft arena och gick in där och kollade, sen åkte vi upp på vitberget, där det började regna. Efter det körde vi till Rönnskär och Kallholmen.

Jag stannade hos Joel hela kvällen, för alla mina kompisar skulle ändå gå på bio. Jag, Joel, Gustaf och Linnea (Joels lillasyster), gick till Guldvallen och lirade lite fotboll, sen när vi kom tillbaks hade Linnea gjort en jätte god kladdkaka som vi fick smaka. Tack allihopa, för en mkt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0