view sourceprint?

Tisdag & Onsdag.

I tisdags skulle jag ta bussen till stan, som gick 11.45, men nae bussen kom nästan en halvtimme försent. När jag klivit på bussen träffar jag Tove, som jag inte har sett på länge. På stan skulle jag träffa min kusin Johanna. Jag köpte baggy jeans, mörkblåa jeans, en kofta m.m. Typ sånt jag behövde nu innan skolan börjar. 

I onsdags var jag med min älskling♥ på dagen och vi tog det bara lugnt, för vi båda hade match på kvällen. Herrarnas match kanske vi inte ska prata om.. Men för mitt lag gick det bra! Det var en väldigt rolig match att spela. Vi vann mot morön med 2-1!


Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0