view sourceprint?

Ge mig sommaren tillbaka!

Ja, nu har man gjort en hel skolvecka! Det känns både kul och jobbigt. Det roliga är ju att man har fått en ny klass och nya ämnen, gjort en del roliga saker osv. Det som varit jobbigt är att men nästan bara fått massa info. Sen har man ju gått igenom kriterierna och det betyder att man måste skärpa sig och börja plugga snart, vilket gör mig deprimerad. Jag vill inte börja plugga redan! Jag vill ha sommarlov! Ge tillbaka sommaren! Den försvann så fort, hann nästan inte ens komma! Nej, men nu får jag bita ihop och se det posetiva istället! Jag har börjat gymnasiet, vilket betyder nya vänner, nya ämnen, lära sig nya saker osvosv.

Vad har jag gjort förutom skolan då? Jo, i onsdags hade jag match med U-18. Vi förlorade med 3-0 mot Kågedalen. På torsdagen så följde jag Joel♥ hem och idag så har jag varit på stan och köpt present till Joel, som fyller år på tisdag. Jag tänker inte skriva vad jag köpt till han, eftersom det kan hända att han läser det här. Ikväll har jag haft träning och nu sitter jag här framför datorn, men ska snart gå för jag ska ladda inför matchen imorgon mot Byske. Den ska vi vinna! Sen blir det att vara med Joel hela kvällen.(L) Vi firar 1 månad imorgon!<3 Puss älskling(L);*



Joel Bohman(L)
Pusshej, leverpastej! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0