view sourceprint?

Grattis till oss!(L) ;]

Hejhej, jag hann inte skriva något igår, var upptagen hela dagen. Jag var och spelade match mot Byske och vi vann med 2-1! Sen när jag kom hem så skulle Joel♥ komma hem till mig. Vi firade 1 månad igår!(L) Vi såg Titanic och bara myste hela kvällen.<3 I morse vaknade jag upp bredvid Joel och sen klev vi upp och åt frukost m.m. Nu har han farit för att han hade innebandy match idag. Så jag ska väl försöka hitta på någonting att göra. Kanske något ute, det är ju så varmt idag.



Älskling du betyder så mke för mig.
Jag älskar dig mer och mer för varje dag!
Joel Bohman(L) 23/7 - 08
Puss på dig;*

Kommentarer
Postat av: josefina

så söt bild :)

grattis föresten=)

2008-08-24 @ 13:32:40
URL: http://joosefiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0