view sourceprint?

Danielsten med Thea!

Idag var jag på Danielsten med Thea. För att sola och bara ha det bra! Varade dock inte så länge, för det kom ett stort regnmoln och då var vi tvugna att fara. Men det var trevligt så länge det varade! Kan även tillägga att det här var första gången jag var på en strand denna sommar. Har inte haft tid tidigare pga. jobb. Imorgon blir det nog också stranden om vädret lovar det? Håll tummarna!



Bilder från dagen! Ni behöver ju inte bry er om att jag är blek eller så.
Har ju som sagt inte varit ute i solen så mycket än.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0