view sourceprint?

Fredagsmys!

Igår blev det inget bloggande pga. att jag följde min pojkvän hem direkt efter skolan. Sen så ville jag ju självklart vara social med honom eftersom man inte träffas lika ofta nu när man börjat om skolan. Blogga kan man göra all annan tid istället, t.ex. nu, haha.

Kortfattat om vad jag och älsklingen gjorde igår. Först och främst så slutade vi båda tidigt och då gick vi på stan en liten stund för att sedan ta bussen hem till honom. Det blev en lugn och mysig kväll med film, eftersom han skulle spela match idag. Men det gillas! Oavsett vad vi gjorde så var jag glad att få träffa älsklingen. Puss på honom!


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0