view sourceprint?

Förlust!

Godmorgon! Ja, jag har nästan nyss vaknat. Var ju uppe och såg semifinalen inatt. Inte det roligaste jag sett precis? USA vann mot Sverige med 5-2. Det finns så mycket att klaga på om matchen, men då slutar ni nog läsa. Sammanfattnigsvis så tycker jag det var en orättvis seger därför Sverige förde puck nästan hela matchen, medan USA gjorde mål på Sveriges misstag. Sen så är ju domarn helt värdelös också och det gör ju inte saken bättre. Aja, vi får hoppas att de tar en bronsmedalj iallafall!


 

 


Kommentarer
Postat av: malin

sv: åh tack så mycket =) skönt att höra! jo allt är bra här med :) vad gör du då?

2010-01-04 @ 13:04:29
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0