view sourceprint?

AIK till semifinal!

Helt underbart! Såg nästan hela matchen igår och kan säga att det var verkligen en rysare. Jag satt och hoppade upp och ner i soffan varje gång det blev lite spännande. Så himla skön seger! Det var verkligen AIK värda. Så som dom kämpade på igår har jag aldrig sett AIK göra förut. Det var säkert ingen som trodde att AIK skulle vinna, till och med jag började tvivla. Men det AIK visade igår var att dom verkligen kämpade för laget, och skulle bara vinna. Detta kallar jag att visa hjärta!

Nu blir det att fortsätta heja på AIK när de ska möta Färjestad i semi. Och förhoppningsvis ska jag och Joel gå och se matchen som är på torsdag. Hoppas! Peppar iallafall till tusen!


Kimmo Koskenkorva skriker ut sin glädje efter att ha avgjort maratonmatchen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0