view sourceprint?

Roligt?

HAR DU PUSSAT NUMMER 2?
Albin Andersson - nae

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20?
Frida Bergqvist - klasskompis=)

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30?
Johanna Andersson - Ja, när hon säger att hon vill vara med mig.=)

ÄR NUMMER 25 SÖT?
Hillevis pappa - Haha,.

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NR 33?
Josefin Peterzon - Haha, jadu det minns jag faktiskt inte. :S

HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9?
Marcus Edgren - När jag började förskolan?

GILLAR DU NUMMER 51?
Mathias Berglund - gillar vet jag inte, men vi var då inte vänner iallafall.=P

HAR DU TRÄFFAT NUMMER 3 DEN SENASTE MÅNADEN?
Alexander Eriksson - haha ja, senast idag faktiskt!

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG?
Emma Arthursson - Ja, jag har ingen aning. Hon bor ju som i Lycksele nu.=S

ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 13?
Emelie Boman - inte nära vän, men spelar i samma fotbollslag.=)

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 4?
Amanda Andersson - Jajemen!

SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 5?
Anna Karlsson - haha självklart!;)

VAD PRATAR DU & NUMMER 18 OFTAST OM?
Farmor - allt möjligt!

KÄNNER DU NUMMER 1?
Adina Wiklund - Ja, hon är ju min syster!

HAR DU KRAMAT NUMMER 65?
Röstbrevlådan - nja inte precis?

VEM HAR DET BÄSTA NUMMRET ?
Vilken fråga?:S
Men isåfall säger jag Joel Bohmans eftersom jag älskar han! ;*


Alltid kul med sånna här lister, eller? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0