view sourceprint?

Fotboll vare!

Det känns som att jag ursäktar mig för dålig uppdatering varje gång jag loggar in här. Haha, och som vanligt skyller jag på att jag har ett liv och att jag har annat att göra som känns mke viktigare än bloggen.

Som i söndags, då hade jag min sista seriematch mot Ljusvattnet/Bjurfors. Det var en tuff match som slutade 2-2. Första match vi inte vann. Men vi är ännu obesegrade i serien och det är bara plus!


I måndags var jag med Joels familj på badstranden Skatan. Det var inte den varmaste dagen precis, men varmt i vattnet iallafall! Vilket betyder att jag tog mitt FÖRSTA DOPP här i Sverige. Riktigt skönt! Förutom det så spelade vi fotboll, strandtennis osv. Mkt trevligt!

På kvällen hade vi en lätt träning som innehöll lite tävlingar. Ex. match, jonglering, skott på mål och av en slump gjorde vi en variant av fotbollsgolf. Vi skulle få in bollen genom dörren och sen få bollen i bollkorgen. Gick konon för mig från början och fick mig in i dörren först, men sen när man skulle få bollen i bollkorgen gick det sämre och alla hann komma ifatt mig och tillslut vann Stene och då fick hon en glass.


I tisdags var jag mest inne och tog det lugnt, trots att det var strålande sol ute hela dagen. Anledningen varför jag var inne var för att jag hade match på kvällen och jag vet att min kropp blir inte pigg av att vara i solen. Så därför laddade jag inför matchen inne, som dessutom var en DM-match. Sunnanås juniorer stod för motståndet och dom vann med 2-0 mot oss. 2-0 är ändå bra gjort och det var jämt. Vi hade bara otur att vi inte fick in bollen eftersom vi hade så många fler längen än dom. I andra halvlek tog vi nästan över, vilket är riktigt bra gjort!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0