view sourceprint?

Jag älskar dig!

23/7-08 - 23/7-09

Nu har det gått ett helt år sen vi blev tillsammans!

Helt ofattbart vad tiden gått fort! Vi har hunnit vara med om så mke, både bra och dåligt. Men en sak kan jag säga dig, aldrig har jag älskat någon så mycket som jag älskar dig! Jag älskar dig mer än du någonsin kommer att förstå. För vaje dag som går, blir det bara bättre och bättre. Vi blir tryggare tillsammans och det gör så att vi stärker varandra. Du är mitt allt, mitt liv, som en pusselbit och vad vorde då mitt liv utan dig? 


Jag älskar dig Joel Bohman! 



Jag älskar dig så
som natten älskar mörkret
och dagen älskar ljuset..
Jag älskar dig
genom mina andetag,
mitt leende, mina tårar -
av hela mitt liv!...



Kommentarer
Postat av: det tänker jag inte säga men jag tror duvet vem xD

1 år sen jag förlora oskulden! xDxDxD

2009-07-23 @ 15:00:51

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0