view sourceprint?

Lista över mitt 2009!



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Näckat i bureå badhus, haha!
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jajemen, inte ätit en endaste godis!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej det tror jag inte.
5. Vilka länder besökte du?
Grekland, Rhodos!
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Finns säkert massor!? Jag har ju ett jobb, men skulle vilja ha ett bättre.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Exakta datum är inte mitt bästa minne, men jag kommer att komma
ihåg vissa händelser speciellt mycket. Ex. då jag var i Kittelfjäll med
älsklingen, Rhodos, Stockholm med älsklingen osv.
8. Vad var din största framgång 2009?
I don't know. Eller kanske att jag skaffat mig ett jobb?
9. Största misstaget?
Att man alltid ska vara tom i huvudet när man väl tänker svara på
sådana hära frågor. Så tyvärr kan jag inte komma på något skärskilt
misstag. Eller betyder det att jag gjort för många? haha.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Linn är aldrig sjuk! Eller? Senast jag var sjuk är just nu.
Hade t.o.m. feber på julafton!
11. Bästa köpet?
Jag minns ju inte vad jag köpt tidigare i år, men nu på senaste tiden
så är nog mitt bästa köp ett par skor jag använder nästan jämt.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Det måste nog vara kläder.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Många, många saker! Speciellt händelser under sommaren!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Higher med idol Erik, Halo, Fairytale, Lady Gaga osvosv.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Kanske både och, jag vet inte?
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat mer fotboll!!
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Stressat
18. Hur tillbringar du julen?
Hemma med släkten (jag låg ju däremot i feber)
19. Blev du kär i år?
Kärare och kärare kan man säga, i världens bästa kille!
20. Favoritprogram på TV?
Följer ju inga serier, men gillar att se deckare och kriminalare,
samt olika hälsoprogram ex. Biggest loser osv.
21. Bästa boken du läste i år?
Alla Twilight böcker såklart!
22. Största musikaliska upptäckten?
Erik Grönwall är grym på att sjunga!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Jag kommer inte riktigt ihåg vad jag önskade mig,
men jag blev säkert glad!
25. Något du önskade dig men inte fick?
Jag kan knappt minnas vad jag önskade mig.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Dagen före skolavslutningen, fikade med familjen och så.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja säkert. t.ex. att jag inte borde vara så hård mot mig själv och att jag
borde ha njutit mer av livet istället för att tänka på små bekymmer.
Samt, om jag hade fått ett mer betalat sommarjobb i sommras.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Bättre än förra året. Nu bryr jag mig mer om vad jag tar på mig och
jag tycker jag använder bättre kombinationer.
29. Vad fick dig att må bra?
Absolut mina nära och kära! Sommarlovet!
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen aning.
31. Vem saknade du?
Vissa vänner man hade velat träffa oftare.
32. De bästa nya människorna du träffade?
Haha, vet inte? Har träffat väldigt många så det blir ganska svårt att välja.



Kommentarer
Postat av: M Y Y S A N O L S S O N

Jag vill bara kika in och önska dig och alla

andra ett Gott nytt år & en trevlig kväll ♥

/ prinzessiin.blogg.se

2009-12-31 @ 16:42:20
URL: http://prinzessiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0