view sourceprint?

Födelsedagspartyt på badhuset!

Jag börjar med Theas födelsedagsparty. Hon bjöd oss till badhuset där vi hade en jättemysig tjejkväll. Först badade vi i bassängen och tjollrade på. Sedan fick vi marängswich och efter det gick vi till bastun. Där blev det mycket tjejsnack etc. 



Mia, Hillevi, Kajsa, Jag, Amme, Thea, Lova & Tove (Amanda, Natalie & Petz saknas på bilden)



Medans vi bastade kom Theas mamma in tre ggr (hon jobbar på badet) för att vi skulle få ett slags spa. Först hällde hon en aromolja över aggregatet som luktade pepparmint. Det blev väldigt uppfriskande. Dessutom gav hon oss isbitar som också var av pepaprmintdoft, dom strök vi med över våra kroppar.
Haha, direkt efter det fick vi näcka och hoppa i bassängen.
Det må jag säga var en riktigt rolig upplevelse!

Andra aromoljan luktade grapefrukt eller nått sånt.
Då gav hon oss grova saltkorn, som vi fick peela våra kroppar med.

Tredje aromoljan luktade som någon blomma.
Den skulle iallafall göra så att man blev avlappnad och trött.



Jag, Mia, Natalie & Hillevi


Natalie & Hillevi


Tove & Amme


(petz saknas på bild) Amanda, Lova & Kajsa



Mellan alla dessa tre olika spa upplevelser så gick vi alltid ut till bassängområdet och åt frukt,
nötter m.m. och snackade en massa. Riktigt trevligt!


Sammanfattningsvis var det här en mycket trevlig och
upplevelserik kväll, som jag gärna gör om.
Tack så mycket för allt Thea,
och alla ni andra också!


  
Presenter Thea fick av oss tjejer.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0