view sourceprint?

No game!

Godagens alla läsare! Idag skulle jag nämligen spela match, men laget vi skulle möta sa att de inte hade något lag och lämnade därför WO. Alltså 3 poäng till oss och ingen match idag. Jag blev ändå lite besviken för jag var råtaggad att spela idag! Men, men jag ska iallfall se Herrlaget spela och det får väl duga.

Resten av dagen tänkte jag bara ta det lugnt eftersom jag känner mig lite småförskyld. Men vi får se, jag kanske gör någonting iallafall? Nu ska jag ta och äta lunch. Ni får ha en bra dag, see ya!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad håller du på med för idrott? =)

2009-08-17 @ 22:03:59

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0