view sourceprint?

Veckodagarna under påsklovet!

Nu gör jag en sammanfattning av alla veckodagar som gått under påsklovet.


Måndag: Gjorde inte så mkt under dagen. Åt middag
hos farmor med familjen och kusinerna. Sen hade
jag match halv 9 på kvällen mot P-16 och vi förlorade
med 0-4.

Tisadag: Då for jag, mamma, Adina och Isac till stan,
som jag berättade i förra inlägget. Läs det HÄR!
På kvällen grillade jag med tjejorna. Mkt trevligt!

Onsdag: Jag och Joel följde mamma och Isac till
Eddahallen för att bada. Sen hade vi båda träning på
kvällen. Det var premiär på grus!

Torsdag:
Då följde jag med Joel och hans familj till
Umeå en hel dag. Vi shoppade, åt god mat och
fikade m.m. Sedan stannade Joel hos mig.

Fredag: Jag och älsklingen har bara slappat framför tv:n
och lagat mat osv. Och nu sitter jag här och bloggar och
ska snart på träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggping RSS via nybloggat.se
RSS 2.0